Коронавірус-дайджест: які заходи вживають техногіганти в боротьбі з COVID-19
18.03.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Галина Мардус
Без перебільшення, проблема коронавірусу зачепила всі країни й вплинула на всі сфери людського життя, в тому числі та на економічну. Під роздачу потрапили як невеликі компанії, так і техногігант. Але радує те, що вони всі вживають активних заходів, щоб побороти COVID-19 і пережити карантинний період однаково легко як для здоров’я, так і для гаманця.
Команда Webpromo теж включилася в боротьбу і пропонує всім своїм клієнтам оптимізовані пакети послуг з CRO, SEO та PPC з приємними знижками. Деталі можна дізнатися, надіславши заявку на прорахунок або зв’язавшись з вашим project-менеджером безпосередньо.
Итак,
Google:
- Видає в пошуку детальні рекомендації та відеопоради за запитом «коронавірус».
- Ввів тимчасову заборону на рекламу медичних масок через ситуацію з коронавірусів.
- В Google Play виключили можливість шукати додатки за запитом «коронавірус» і «COVID-19».
- Google Ads, а також Google My Business повідомили рекламодавцям про затримку відповідей від служби підтримки. Деякі способи зв’язку будуть тимчасово недоступні, але зберігається можливість звернення в чаті.
- Надав рекомендації для компаній в Google My Business.
- Надав безкоштовний доступ до функцій G Suite і G Suite for Education. З’явиться безкоштовна можливість бізнес-стрімів, конференц-колл записи і збереження відеозустрічей.
Facebook:
- Також заборонив рекламу масок і ліків, які обіцяють вилікувати коронавірус.
- Компанія комунікує з владою, допомагаючи знайти шахраїв, і банить їх акаунти. Допомагає в дослідженнях поширення вірусу, надаючи власні зібрані дані.
- Спільно з Міністерством охорони здоров’я запустили сервіс миттєвого інформування про коронавіруси в Україні. Тепер українці будуть отримувати повідомлення з актуальною і перевіреною інформацією.
- Також безкоштовно просуває пости ВООЗ з інформацією про коронавіруси та інших локальних організацій, що відповідають за здоров’я. У країнах з поганою епідеміологічною ситуацією показує спеціальні вставки в стрічці новин для додаткового інформування.
Instagram:
- Видаляє фейкові новини та відправляє в бан акаунти, які їх публікують. Підозрілі пости може направляти партнерам для перевірки справжності фактів.
- За хештегом #coronavirus показує посилання на сторінку ВООЗ і сторінки інших локальних організацій з охорони здоров’я.
- У пошуку за запитами, пов’язаними з темою коронавірусу, показує в топ рекомендації ВООЗ і Unicef.
YouTube:
- Відключив монетизацію роликів про коронавіруси. Потім повернув її, але тільки для ретельно перевірених джерел.
- Видаляє фейкові відео про коронавіруси.
- Так само компанія безкоштовно просуває інформаційні матеріали про коронавіруси від державних і благодійних організацій. У країнах з поганою епідеміологічною ситуацією запущені спеціальні Інфоблоки про коронавіруси.
Інші:
Viber збільшив максимально можливу кількість учасників групових дзвінків в два рази.
WhatsApp блокує користувачів, що поширюють неправдиві відомості про коронавірус.
Twitter позначає неправдиву інформацію про коронавірус і дає посилання на офіційні ресурси.
Microsoft додав відеозв’язок в безкоштовну версію Microsoft Teams і зняв обмеження, пов’язані з кількістю користувачів.
«Бітрикс24» скасував обмеження на кількість користувачів в безкоштовному тарифі, щоб допомогти співробітникам компаній налагодити віддалену роботу в умовах карантину.
І ще раз про хороше
Китай першим успішно впорався із захворюванням і тепер налагоджує нормальну роботу своєї економіки. Яскравий приклад — Amazon, який у зв’язку зі збільшеним попитом додатково наймає 100 тис. працівників, і витратить 350 млн доларів, щоб збільшити їх зарплату.
Також з Amazon видалили понад мільйон товарів, які обіцяють зцілення від коронавируса. І пригрозили продавцям, які занадто збільшили ціни на медичні маски, видаленням з сайту.
Як ми бачимо, інтернет-торгівля в умовах карантину розвивається екстремально швидко, що ще раз свідчить на користь того, що компаніям потрібно продовжувати займатися інтернет-маркетингом.